21 Kasım 2013 Perşembe

2014 Abiye Modelleri

2014 abiye modelleri, 2014 abiye, abiye modası, kısa abiye, uzun abiye, pronovias, rosa clara, vera wang,
2014 yılının belkide en çok beklenen kıyafetleri 2014 abiye modelleri. Normal bir çorap alır gibi maalesef abiye almak oldukça zor. Yakıştırması ayrı sorun, aksesuarları ayrı sorun derken başlı başına iyi düşünüp en doru seçeneği seçmek önemli olan.


Ben özellikle pronovias, rosa clara, vera wang gibi dünyaca ünlü abiye markalarının en son defilelerini inceledim. Bir çok farklı abiye modelini görme fırsatı buldum. Özellikle ilkbahar ve yaz sezonu için tasarlanmış modellerden oluşan bu koleksiyonlar hakkında kısa bir kaç ekleme yapmak istiyorum.  Genel olarak uzun abiye modellerini sevmeyen yoktur. Zaten nedense uzun olanlarına abiye, kısa abiyelere ise gece elbisesi denir. Nedenini ben bile bilmiyorum. 2014 yılında bir çok marka uzun abiye modelleri üretmiş diyebilirim. Geniş etekler, dantel süsler, bel büzgülleri, askılı abiyeler, straplez abiye modelleri ve çok daha fazla seçenek bu sene bizleri bekliyor. Renklerde ise, kırmızı, yeşil, siyah renkler oldukça fazla kullanılmış. Genel olarak 2014 abiye modellerinde tek renk üzerinde durulmuş, buda abiye modelini daha sade ama çok şık göstermiş. 2014 kısa abiye modellerinde ise, kuşaklar ilk ilgimi çeken detaylar oldu. Geniş kuşaklar gelinlik havasında ve farklı görünmekte. Parlak kumaşlar ışıkların altında sizleri yıldızlar gibi göstericek. 2014 Abiye modası zaten parlak renkler ve kumaşlar ile başka bir boyut kazanmış diyebilirim.

2014 abiye modelleri ile ilgili benim diyeceklerim bunlar. Diğer yazımızda Mango bluz modelleri ile devam edeceğim. Siz 2014 abiye modelleri fotoğraflarını incelemek için aşağıda vereceğim linkte tıklayın ve tüm modelleri inceleyin.
http://elbisevitrini.blogspot.com/2013/11/2014-abiye-modelleri-yerli-ve-yabanc.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder